50 ₪ ליום חניה!

כמה זמן להגיע לפני טיסה לשדה?

כמה זמן להגיע לפני טיסה? טיפים לשדה התעופה בן גוריון

תכנון טיסה יכול להיות מלחיץ, במיוחד כשאינכם בטוחים כמה זמן לפני טיסה להיות בשדה התעופה. עיתוי ההגעה שלכם יכול להשפיע משמעותית על חווית הנסיעה, ולהפוך אותה לחלקה ונעימה או ללחוצה ומבוהלת. זה נכון במיוחד בנמל התעופה בן גוריון. בין אם אתם נוסעים תכופות או מטיילים מזדמנים, ידיעת הזמן האופטימלי להגעה יכולה לחסוך לכם הרבה טרחה. במאמר זה, נחקור את הזמנים הטובים ביותר להגיע לשדה התעופה, טיפים למסע חלק, וכיצד שימוש בשירותים כמו Park&Fly יכול לשפר את החוויה הכוללת שלכם.

כמה זמן לפני טיסה כדאי להגיע לנתב"ג ומהם זמני התייצבות בשדה?

להבין כמה זמן לפני הטיסה צריך להגיע לנמל התעופה בן גוריון ואת זמני ההתייצבות בשדה יכול להיות קצת מבלבל. בין אם אתם טסים באופן קבוע או שזו הפעם הראשונה שאתם טסים מנתב"ג, ידיעה מתי להגיע לשדה התעופה יכולה להקל על הרבה מהלחץ שמגיע עם טיסות. בואו נעשה לכם סדר.

טיסות פנים ארציות

עבור אלו מכם שטסים בתוך ישראל, התהליך בדרך כלל מהיר ופשוט יותר בהשוואה לטיסות בינלאומיות. באופן כללי, מומלץ להגיע לפחות שעה עד שעה וחצי לפני הטיסה. זה נותן לכם מספיק זמן לעשות צ'ק אין, לשלוח כל מזוודה שיש לכם ולעבור את הבידוק הביטחוני מבלי להרגיש לחוצים.

הטרמינל לטיסות פנים ארציות בבן גוריון פחות צפוף, אך עדיין מומלץ להשאיר קצת זמן אקסטרה. הטיסות יכולות להיות עמוסות, במיוחד בתקופות שיא כמו חגים וסופי שבוע. הגעה מוקדמת תאפשר לכם לשתות קפה, להירגע ואולי אפילו להסתובב בחנויות לפני העלייה למטוס. הדבר האחרון שתרצו הוא לרוץ בטרמינל כי איחרתם.

טיסות בינלאומיות

כשמדובר בטיסות בינלאומיות, הדברים נהיים קצת יותר מורכבים. עבור טיסות אלו, מומלץ להגיע לפחות 3 שעות לפני מועד הטיסה. זה אולי נשמע הרבה, אבל יש כמה סיבות להמלצה זו.

ראשית, הבדיקות הביטחוניות לטיסות בינלאומיות הן יסודיות יותר. תצטרכו לעבור ביקורת דרכונים וייתכן שגם בדיקות אבטחה נוספות. תהליכים אלו עלולים לקחת זמן, במיוחד אם יש תורים ארוכים. בנוסף, אם אתם טסים לארה"ב או למדינות אחרות עם אמצעי אבטחה מחמירים, צפו לשכבות נוספות של בדיקות.

שנית, טיסות בינלאומיות בנמל התעופה בן גוריון הן לרוב עם יותר נוסעים. הטרמינלים יכולים להיות די צפופים והתורים לצ'ק אין ולבידוק הביטחוני יכולים להיות ארוכים. הגעה מוקדמת מבטיחה שלא תהיו לחוצים מהתורים ותוכלו להתמודד עם עיכובים בלתי צפויים בלי להיכנס לפאניקה.

בדיקות אבטחה ונהלים

האבטחה בנמל התעופה בן גוריון ידועה כאחת הקפדניות בעולם. זה נהדר לבטיחותכם אך משמעותו שעליכם לתכנן זמן נוסף. גם אם אתם טסים בטיסה פנים ארצית, תעברו תהליך סינון יסודי. עבור טיסות בינלאומיות, היו מוכנים לבדיקות נוספות, במיוחד אם אתם נושאים משהו חריג במזוודה שלכם. הגעה מוקדמת מעניקה לכם מספיק זמן להתמודד עם נהלים אלה ברוגע.

טיפים חשובים שיסייעו לכם במעבר בשדה התעופה:

להלן מספר טיפים והצעות שיסייעו לכם לעבור את המעבר בשדה התעופה בקלות ולהתחיל את החופשה שלכם בצורה הטובה ביותר:

  • בדקו את סטטוס הטיסה שלכם: לפני שאתם יוצאים לשדה התעופה, בדקו את סטטוס הטיסה שלכם באינטרנט. עיכובים או ביטולים יכולים להשפיע על זמן ההגעה שלכם.
  • בדקו מראש את המסמכים שלכם: וודאו שכל המסמכים הדרושים מוכנים. זה כולל את הדרכון שלכם, כרטיס עלייה למטוס וכל הויזות שעשויות להידרש לכם.
  • השתמשו בצ'ק-אין מקוון: אם חברת התעופה שלכם מציעה צ'ק-אין מקוון, השתמשו בו. זה יכול לחסוך לכם זמן רב בשדה התעופה.
  • ארזו בחוכמה: ודאו שתיק היד שלכם תואם לתקנות חברת התעופה כדי להימנע מאריזה מחדש ברגע האחרון במחסום הביטחון.

על ידי ביצוע ההנחיות הללו, תוכלו לנווט בנמל התעופה בן גוריון בקלות ולהתחיל את המסע שלכם ברגל ימין. זכרו, עדיף להיות מוקדם ורגוע מאשר מאוחר ומתוח. לכן תכננו מראש, תנו לעצמכם מספיק זמן ותיהנו מחוויית הנסיעה שלכם מהרגע שתכנסו לשדה התעופה.

מהם היתרונות של הגעה מוקדמת לשדה התעופה?

הגעה מוקדמת לשדה התעופה יכולה לעשות הבדל עצום בחוויית הנסיעה שלכם. הנה הסיבות לכך:

אחד היתרונות הגדולים ביותר של הגעה מוקדמת הוא הפחתת הלחץ. ימי נסיעה יכולים להיות קדחתניים, עם לוחות זמנים צפופים ועיכובים בלתי צפויים. מתן זמן נוסף לעצמכם מאפשר לכם להימנע מהחרדה שמגיעה עם ריצה דרך הבידוק הביטחוני או דאגה מהחמצת הטיסה. במקום זאת, תוכלו לנוע בשדה התעופה בקצב רגוע, בידיעה שיש לכם מספיק זמן לטפל בכל בעיה שעלולה לצוץ.

שדות תעופה יכולים להיות בלתי צפויים. בין אם מדובר בתורים ארוכים בצ'ק-אין, בבידוק הביטחוני או במכס, הגעה מוקדמת נותנת לכם מרווח זמן להתמודדות עם עיכובים אלו מבלי לחשוש מהחמצת הטיסה. לעולם אינכם יודעים מתי תקלה במערכת או יום עמוס במיוחד עלולים להאט את הדברים. זמן נוסף פירושו שתוכלו להתמודד עם אתגרים אלו מבלי להזיע.

נמל התעופה בן גוריון, כמו שדות תעופה גדולים רבים, מציע מגוון שירותים לשיפור חווית ההמתנה שלכם לטיסה. החל מקניות בדיוטי פרי ועד מגוון דוכני אוכל, הגעה מוקדמת נותנת לכם הזדמנות לחקור את ההיצע. בין אם אתם רוצים לאכול ארוחה, לקנות מזכרות של הרגע האחרון או פשוט להירגע בטרקלין, זמן נוסף מאפשר לכם ליהנות מהטבות אלו מבלי להרגיש לחוצים.

תכניות נסיעה אינן תמיד הולכות חלק. החל כרטיסים אבודים ועד בעיות מזוודות ברגע האחרון, הגעה מוקדמת נותנת לכם את הזמן לפתור כל בעיה בלתי צפויה. זה גם מאפשר לכם להזמין מחדש במקרה הבלתי סביר של ביטול טיסה או עיכוב משמעותי. להיות מוקדם פירושו שאינכם נאלצים לחפש סידורים חלופיים ברגע האחרון.

אילו שירותים לפני הטיסה יחסכו לכם זמן יקר?

נסיעות יכולות לפעמים להרגיש כמו טרחה, אבל נמל התעופה בן גוריון מעלה את הרף עם כמה שירותים חדשניים לפני הטיסה שנועדו להפוך את המסע שלכם לקליל. בין אם אתם נוסעים תכופים או מזדמנים, שירותים אלו יכולים לחסוך לכם זמן, להפחית מתח ואף להוסיף נופך יוקרתי לטיול שלכם.

אחת התכונות הנוחות ביותר בנמל התעופה בן גוריון היא שירות הצ'ק-אין לפני הטיסה. שירות זה מאפשר לנוסעים לעשות צ'ק-אין באינטרנט עוד לפני שהם מגיעים לשדה התעופה. בכך, תוכלו להימנע מתורים ארוכים בדלפקי הצ'ק-אין וללכת ישר לבדיקות הביטחוניות. שירות זה שימושי במיוחד בתקופות שיא של נסיעות, כאשר שדה התעופה יכול להיות עמוס במיוחד.

למי שמעריך את זמנו, שדה התעופה מציע שירות אבטחה מהיר. שירות זה מאפשר לנוסעים לדלג על תורי האבטחה הרגילים ולעבור דרך נתיב אבטחה ייעודי. זה מושלם עבור אנשי עסקים או כל מי שרוצה למקסם את זמנו בשדה התעופה. אפשרות המסלול המהיר מבטיחה שתוכלו לעבור את האבטחה במהירות ולבזבז יותר זמן בהירגעות לפני הטיסה שלכם.

למי שמחפש חוויה אישית באמת, שדה התעופה מציע שירותים כמו סיוע במטען ומדריכים אישיים. שירותים אלו נועדו לענות על הצרכים הספציפיים שלכם ולהבטיח שהמסע שלכם בשדה התעופה יהיה חלק ככל האפשר. בין אם אתם זקוקים לעזרה במטען כבד או בניווט בשדה התעופה, הצוות בנמל התעופה בן גוריון נמצא שם כדי לסייע.

אחד השירותים הבולטים הוא שירות החניה VIP בנתב"ג. שירות זה מאפשר לכם לנסוע ישירות לטרמינל, שם נהג מקצועי ייקח את רכבכם לחניון מאובטח. עם חזרתכם, רכבכם יחכה לכם באותו מקום. שירות זה לא רק חוסך לכם את הטרחה במציאת חניה, אלא גם מבטיח שהרכב שלכם יהיה בטוח במהלך הטיול.

הפכו את חוויית שדה התעופה שלכם לחלקה יותר עם Park&Fly

נסיעות יכולות להיות קדחתניות, אבל הן לא חייבות להיות כאלה. עם שירותי החניה של Park&Fly בנמל התעופה בן גוריון, תוכלו להתחיל את המסע שלכם ברגל ימין. דמיינו את עצמכם נוהגים עד לטרמינל ומוסרים את המכונית שלכם לשירותי חניה מקצועיים, בידיעה שהיא תחנה בצורה מאובטחת ונוחה. אין עוד חיפוש חניות מרוחקות או המתנה להסעות.

Park&Fly מוציאה את הטרחה מהחנייה בשדה התעופה, ומציעה חוויה חלקה מקבלת המכונית בנתב"ג ועד לאיסופה ע"י הלקוח. השירותים שלהם כוללים חניון מאובטח עם אבטחה 24/7, המבטיחה שהמכונית שלכם תהיה בטוחה בזמן שאתם רחוקים. בנוסף, הם הולכים צעד אחד קדימה על ידי התנעת המכונית שלכם כל כמה ימים ואפילו מציעים שירות שטיפת רכב, כך שתחזרו לרכב נקי ומוכן לנסיעה.

ההזמנה עם Park&Fly היא פשוטה ומהירה. פשוט מלאו טופס מקוון פשוט, וזהו. בין אם אתם יוצאים לחופשה קצרה או לחופשה ממושכת, הצוות המקצועי של Park&Fly ידאג לרכב שלכם, יעניק לכם שקט נפשי וזמן רב יותר להירגע לפני הטיסה. צרו קשר עם Park&Fly עוד היום!

תרצו לחזור לנושא ספציפי?
הזמינו עוד היום !
לביצוע הזמנה מהירה

חשוב מאוד !

יש לבצע את ההזמנה באתר מעל 24 שעות לפני מועד הנסיעה.

להזמנה פחות מ -24 שעות , אנא צרו עמנו קשר בטלפון :

לא ניתן לתאם הזמנה/איסוף לימי שישי החל מכניסת שבת ועד מוצאי השבת.

הזמנות שיתקבלו למועדים אלה יבוטלו, תודה על ההבנה.

לא ניתן שירות לרכבים בעלי רישיון ג׳, סילברדו, משאיות, מוניות וכדומה.

על אף שחוויית נוחות וחיסכון בזמן קשה מאוד לתמחר, עשינו מאמצים משמעותיים כדי להבטיח שהשירות שלנו לא רק יבטיח לך ראש שקט לקראת הנסיעה, אלא גם יהיה משתלם ומתאים לתקציב.

שירות חניה בסיסי

עלות יומית: 50 ₪ ליום

דמי שירות: 100 ₪ (חד פעמי)

מה זה כולל?

  • מתקן חניה מאובטח ומתוחזק היטב.
  • הורדה ואיסוף נוחים בכניסה לטרמינל שדה התעופה עם דייל מקצועי.
  • מעקב 24/7 לביטחון הרכב שלך.
  • הנעת הרכב כל מספר ימים בכל תקופה החניה.


שירות החניה הבסיסי מושלם לנוסעים המחפשים פתרונות חניה אמינים וידידותיים לתקציב מבלי להתפשר על איכות השירות והביטחון.

הזמנתך התקבלה ✔️

קיבלנו את הפרטים שלך ואנחנו מאחלים טיסה נעימה וחופשה מהנה!

בשניות הקרובות תקבלו מאיתנו הודעת וואצאפ אישית להמשך תהליך.

תודה שבחרתם בנו :)

תקנון

החברה מספקת שירותי אכסנת רכבים לנוסעים הטסים לחו”ל.
במסגרת השירות נציגנו אוספים את רכבכם מהשדה- בתאריך ובשעה שקבעתם ומשיבים לכם את רכבכם לשדה בתאריך ובשעה שרשמתם שאתם שבים ארצה. כל רכב מחויב בביטוח חובה/ מקיף לכל נהג מעל גיל 24 לצורך הנסיעה משדה התעופה וחזרה.

במידה ולרכב יש ביטוח לנהג יחיד, חלה החובה על בעל הרכב לעשות ביטוח לנהגים נוספים מעל גיל 24 בזמן מתן השירות, כל בעיה או תקלה שתחול בזמן זה תיהיה אחריותו של בעל הרכב בלבד, ואין הוא יוכל לבוא בטענה לחברת Park&Fly.

אין אנו בודקים את הרכב מבחינה מכנית.

אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל נזק מכל מין וסוג שיגרם לרכב, לרבות גניבה, שריפה או כל נזק פיזי אחר לרכב.

הכניסה לחניון מעניקה זכות חנייה בלבד, במקומות המיועדים לכך ואינה כוללת שרותי שמירה כלשהם, לרבות אי תחולת הוראות חוק השומרים תשכ”ז 1967.

אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל חפץ מכל מין וסוג שנמצא ברכב ועל מוסר הרכב להימנע לחלוטין מהשארת חפצים קל וחומר יקרי ערך ברכב בעת מסירתו לדייל

עצם ההתקשרות לשירות על ידי הלקוח תיחשב כהסכמה לכל תנאי התקנון.

ביטולים
במידה והזנתם את פרטי הזמנתכם והחלטתם לבטל.

ביטול שיתבצע מעל יומיים ( 48 שעות לפני מועד מסירת הרכב שנקבע) לפני מועד ההזמנה- ללא חיוב.
ביטול שיתבצע מתחת ל-48 שעות ממועד ההזמנה יחויב בעלות של 100 ₪.
במידה וחזרת הלקוח משתנה בזמן שהייתו בחו”ל חלה עליו חובה לעדכן את בית העסק במועד החזרה החדש באמצעות מוקד השרות הטלפוני בלבד בעת שיחת הודעת השינוי יש לציין שם מלא כפי שהופיע בהזמנה, את מספר ההזמנה, מספר טלפון, מספר רכב וסוג הרכב. חזרה מחו”ל לפני הזמן מסיבת אבל מקרבה ראשונה/ פציעה גופנית אין אנו גובים תשלום נוסף.אך מכל סיבה אחרת יגבה 10% מההפרש הנותר לתשלום.

מדיניות פרטיות
1.1. פרטייך האישיים ו/או מידע אישי ו/או פרטי הזיהוי (להלן: “מידע אישי”) אשר אנו מקבלים ממך בעת ההזמנה, נועדו לצורך רכישת חניה לכתובת הדוא”ל המבוקשת ללא כל טעויות ו/או תקלות שונות אשר יימנעו ממך לקבל את השירות במועד.

1.2. המידע האישי, יישמרו במאגר המידע של האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשל”א – 1981, וייעשה בהם שימוש על פי הוראות סעיף זה ו/או על פי הוראות כל דין.

1.3. החניון עושה מאמצים מסחריים רבים על מנת להגן על שלמות המידע ואבטחת המידע מפני גישה של צדדים שלישיים. איסוף המידע ושמירתו בסודיות נעשים בסביבה מאובטחת- החברה משתמשת בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה SSL, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים בכדי להגן על המידע מפני גישה, ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים בחברה ו/או צדדים שלישיים מכח ההסכם ו/או הדין.

1.4. בנוסף, כפי שפורט בהסכם תנאי השימוש סליקת כרטיסי האשראי של רוכשים דרך האתר מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי משתמשי האתר בשרתיה.

1.5. חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה אשר במסגרתה תידרש למסור פרטים אישיים, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, כגון שמך המלא וכתובת הדוא”ל שלך (להלן:”ההרשמה”). על כן, הינך מצהיר בזאת כי הפרטים אישיים אשר נמסרים לנו במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.

1.6. אנו רשאים לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס` 40), התשס”ח-2008 (“חוק הספאם”).

1.7 במצב של עיכוב בטיסה הגעה לשדה התעופה לאחר צפי הטיסה שהלקוח התחייב ולאחר השעה 00:00 יחוייב הלקוח באופן מיידי וללא כל התרעה נוספת עבור כל יום נוסף

1.8 במצב של טיסה שתתעכב ותיכנס לשדה התעופה לאחר כניסת שבת / חג יהיה ניתן לשחרר את הרכב להחזר רק לאחר צאת שבת/חג והלקוח יחויב על פי כל יום חניה נוסף בהתאם

1.9 באם החברה או מי מטעמה יאלצו להזמין גרר או שירותי סיוע לרכב תקול/לא מניע/מפונצר או מכל סיבה שהיא שצריך לפנות את הרכב מהחניון יישא הלקוח בעלויות באופן מייידי וללא התראה מוקדמת .

2.0 במידה ויהיו שינויים/עיכובים בטיסות או במועד איסוף הרכב בהלוך והחזרת הרכב בחזור לפי התחייבות הלקוח בנתוני ההזמנה , ייתכנו שינויים ועיכובים מצד החברה ועובדיה באיסוף והחזרת הרכב עקב שינויים בלוז כמקובל על הצדדים .

*חניון Park & Fly אינו אחראי במקרה של גניבת רכב עקב חניה בחניון
וכל רכב מחוייב בפוליסת ביטוח מקיף

*החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תקנון זה, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי

*הדין החל וסמכות שיפוט הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו ו/או הכרוך בהם, לרבות פרשנותו, הפרתו, אכיפתו ו/או סיומו הנו דיני מדינת ישראל. לבתי המשפט המוסמכים ברמלה תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לדון בכל סכסוך ו/או שאלה משפטית בקשר עם תקנון זה.

פרטי שירותי החניה
עם הרשמה באתר והזמנת השירות, תוכל ליהנות מתהליך פשוט ונוח להזמנת שירותי חניה, המאפשר לך לקבוע קשר ישיר עם נציג מטעם החברה שידאג לאיסוף ולהחזרת רכבך, וכן לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה.

שירותים ללקוחות פרטיים כוללים:

איסוף הרכב: נציג החברה יגיע לאסוף את רכבך.
חניה מאורגנת: הרכב יוחנה בחניון מסודר ובטוח.
החזרת הרכב: נציג החברה ידאג להחזרת הרכב אליך.
תהליך איסוף הרכב:הזמנת השירות מתבצעת דרך האתר או באמצעות מערכת הווטסאפ של החברה.תקבל הודעת אישור להזמנה לטלפון הנייד.

30 דקות לפני הגעתך, יש לעדכן את צוות התפעול (טלפון או ווטסאפ).
עם הגעתך לנקודת האיסוף בנתב"ג, נציג החברה יאסוף את רכבך ויעבירו לחניון.

הנכם מחוייבים לשלוח לנו צילום כרטיס טיסה חזור שבו מופיע מספר הטיסה על מנת שנוכל לתאם את החזרת הרכב בזמן.

תהליך החזרת הרכב:

לאחר נחיתתך, נציג החברה ייצור עמך קשר לתיאום מועד החזרת הרכב.
לאחר איסוף המזוודות, עדכן את הנציג, אשר יסיע את הרכב לנקודת האיסוף.
תוכל לאסוף את רכבך במועד המתואם.

הערות חשובות:

כל המידע באתר הנוגע לזמני שירות, כולל זמני איסוף והחזרה, הוא בגדר הערכה בלבד ותלוי בגורמים חיצוניים כגון מזג אוויר, עומסי תנועה, הגבלות משטרתיות ועוד. אין לראות בזמנים אלו כהתחייבות רשמית מצד החברה, ועל כן אינך יכול/ה לתבוע בגין אי דיוקים בהערכות – עיכוב של עד 60 דקות נחשב לתקין.