אנחנו כאן כדי להעניק לכם שירות צמוד ונגיש. כדי לסייע לך לקבל החלטה מושכלת לקראת הנסיעה הבאה שלך, ריכזנו כאן כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שהלקוחות שלנו שואלים אותנו. יש לך כל שאלה אחרת? אנחנו זמינים עבורך תמיד ונשמח לתת לך מענה.
נציגינו יפגשו אותך בטרמינל לאיסוף הרכב. העמדות שלנו ממוקמות בטרמינל 1 ו-3 או בטרקלין מצדה.
יש לבצע הזמנה או לבטל אותה בהתראה של 48 שעות מראש לפחות. עלתה בעיה בלתי צפויה מועד הטיסה שלך נקבע בהתראה קצרה? ניתן לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו ונעשה כל שביכולתנו כדי לסייע.
עלות השירות הינה לפי 50 ₪ ליום + 90 ₪ דמי שירות חד פעמיים.
בחניון זמינה לך חניה לטווח קצר או ארוך. בנוסף, שירות ה-VIP יאפשר לך ליהנות גם מרכב נקי ושטוף עם חזרתך לארץ ומעקב שוטף במצלמות חכמות 24/7 מהמכשיר הנייד שלך.
יום החניה שלנו מחושב על פי פרק זמן של 24 שעות ממועד איסוף הרכב.
כן, עלות המינימום היא 3 ימי חניה.
אנו עושים כל שביכולתנו לעקוב אחר לוח הטיסות ולספק לך מענה. עם זאת, הפתרון הטוב ביותר יהיה להסתייע בטלפון באחת מעמדות שדה התעופה ולפנות אלינו.
ניתן לרכוש מינוי לשירותי החניה שלנו. לפרטים נוספים, אנו זמינים עבורך כעת.
השירות שלנו זמין 24/7, 365 ימים בשנה ללא כל הגבלה.
ניתן לרכוש מינוי לשירותי החניה שלנו. לפרטים נוספים, אנו זמינים עבורך כעת.
השירות שלנו זמין 24/7, 365 ימים בשנה ללא כל הגבלה.
בין אם השתנה מועד הטיסה החזרה שלך, או מספר הטיסה, יש לפנות אלינו בהקדם האפשרי בטלפון או בווטסאפ.
תהליך איסוף הרכב הוא בדרך כלל מהיר ויעיל, ולוקח דקות ספורות.
יש להתקשר אלינו כחצי שעה לפני הגעתך לשדה. מכאן, אנחנו דואגים לכל השאר. נציג מטעמנו ימתין בכניסה לטרמינל, יאסוף ממך את הרכב ויחנה אותו עבורך. עם חזרתך לארץ, הרכב ימתין לך באותו מקום, מוכן לשימוש.
מינימום הזמנה 4 ימים !
חשוב מאוד !
יש לבצע את ההזמנה באתר מעל 24 שעות לפני מועד הנסיעה.
פחות מ -24 שעות , אנא צרו עמנו קשר בטלפון : 052-266-6583 ונשתדל לסייע.
לא ניתן לתאם הזמנה/איסוף לימי שישי החל מכניסת שבת ועד מוצאי השבת.
הזמנות שיתקבלו למועדים אלה יבוטלו, תודה על ההבנה.
החברה מספקת שירותי אכסנת רכבים לנוסעים הטסים לחו”ל.
במסגרת השירות נציגנו אוספים את רכבכם מהשדה- בתאריך ובשעה שקבעתם
ומשיבים לכם את רכבכם לשדה בתאריך ובשעה שרשמתם שאתם שבים ארצה.
כל רכב מחויב בביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 20 לצורך הנסיעה משדה התעופה וחזרה.
אין אנו בודקים את הרכב מבחינה מכנית.
אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל נזק מכל מין וסוג שיגרם לרכב, לרבות גניבה, שריפה או כל נזק פיזי אחר לרכב.
הכניסה לחניון מעניקה זכות חנייה בלבד, במקומות המיועדים לכך ואינה כוללת שרותי שמירה כלשהם, לרבות אי תחולת הוראות חוק השומרים תשכ”ז 1967.
אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל חפץ מכל מין וסוג שנמצא ברכב ועל מוסר הרכב להימנע לחלוטין מהשארת חפצים קל וחומר יקרי ערך ברכב בעת מסירתו לדייל
עצם ההתקשרות לשירות על ידי הלקוח תיחשב כהסכמה לכל תנאי התקנון.
ביטולים
במידה והזנתם את פרטי הזמנתכם והחלטתם לבטל
ביטול שיתבצע מעל יומיים ( 48 שעות לפני מועד מסירת הרכב שנקבע) לפני מועד ההזמנה- ללא חיוב.
ביטול שיתבצע מתחת ל-48 שעות ממועד ההזמנה יחויב בעלות של 100 ₪.
במידה וחזרת הלקוח משתנה בזמן שהייתו בחו”ל חלה עליו חובה לעדכן את בית העסק במועד החזרה החדש באמצעות מוקד השרות הטלפוני בלבד בעת שיחת הודעת השינוי יש לציין שם מלא כפי שהופיע בהזמנה, את מספר ההזמנה, מספר טלפון, מספר רכב וסוג הרכב. חזרה מחו”ל לפני הזמן מסיבת אבל מקרבה ראשונה/ פציעה גופנית אין אנו גובים תשלום נוסף.אך מכל סיבה אחרת יגבה 10% מההפרש הנותר לתשלום.
מדיניות פרטיות
1.1. פרטייך האישיים ו/או מידע אישי ו/או פרטי הזיהוי (להלן: “מידע אישי”) אשר אנו מקבלים ממך בעת ההזמנה, נועדו לצורך רכישת חניה לכתובת הדוא”ל המבוקשת ללא כל טעויות ו/או תקלות שונות אשר יימנעו ממך לקבל את השירות במועד.
1.2. המידע האישי, יישמרו במאגר המידע של האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשל”א – 1981, וייעשה בהם שימוש על פי הוראות סעיף זה ו/או על פי הוראות כל דין.
1.3. החניון עושה מאמצים מסחריים רבים על מנת להגן על שלמות המידע ואבטחת המידע מפני גישה של צדדים שלישיים. איסוף המידע ושמירתו בסודיות נעשים בסביבה מאובטחת- החברה משתמשת בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה SSL, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים בכדי להגן על המידע מפני גישה, ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים בחברה ו/או צדדים שלישיים מכח ההסכם ו/או הדין.
1.4. בנוסף, כפי שפורט בהסכם תנאי השימוש סליקת כרטיסי האשראי של רוכשים דרך האתר מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי משתמשי האתר בשרתיה.
1.5. חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה אשר במסגרתה תידרש למסור פרטים אישיים, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, כגון שמך המלא וכתובת הדוא”ל שלך (להלן:”ההרשמה”). על כן, הינך מצהיר בזאת כי הפרטים אישיים אשר נמסרים לנו במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.
1.6. אנו רשאים לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס` 40), התשס”ח-2008 (“חוק הספאם”).
1.7 במצב של עיכוב בטיסה הגעה לשדה התעופה לאחר צפי הטיסה שהלקוח התחייב ולאחר השעה 00:00 יחוייב הלקוח באופן מיידי וללא כל התרעה נוספת עבור כל יום נוסף
1.8 במצב של טיסה שתתעכב ותיכנס לשדה התעופה לאחר כניסת שבת / חג יהיה ניתן לשחרר את הרכב להחזר רק לאחר צאת שבת/חג והלקוח יחויב על פי כל יום חניה נוסף בהתאם
*חניון Park & Fly אינו אחראי במקרה של גניבת רכב עקב חניה בחניון
וכל רכב מחוייב בפוליסת ביטוח מקיף
*החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תקנון זה, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי
*הדין החל וסמכות שיפוט הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו ו/או הכרוך בהם, לרבות פרשנותו, הפרתו, אכיפתו ו/או סיומו הנו דיני מדינת ישראל. לבתי המשפט המוסמכים ברמלה תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לדון בכל סכסוך ו/או שאלה משפטית בקשר עם תקנון זה.