50 ₪ ליום חניה!

חניון טסים מנתב"ג – פתרון משתלם פשוט חונים וטסים

בכל פעם שאנחנו מתכננים טיסה, אחד האתגרים הראשונים שעולים היא השאלה: "מה לעשות עם הרכב בזמן שאנו בחו"ל?". חניון לטסים שלנו הוא התשובה האולטימטיבית לדאגה הזו, המציע פתרון יעיל, נוח ובטוח לנוסעים המתכננים את נסיעתם לחו"ל. לימדו את היתרונות, האפשרויות והטיפים החשובים לשימוש בשירותינו.

מהו חניון לטסים?

חניון לטסים הוא שירות ייעודי שמאפשר לנוסעים לטווח קצר או ארוך להשאיר את רכבם במקום בטוח, מוסדר ונגיש בסמוך לנתב"ג. מדובר בשירות שמיועד לתת מענה לצרכים של נוסעים המחפשים נוחות, ביטחון ויעילות, ובכך להפחית את הלחץ הכרוך בארגון הנסיעה.

חניונים לטסים מציעים בדרך כלל מגוון רחב של שירותים אבל אצלנו תקבלו שירות חניה בנתב"ג מקיף הכולל: איסוף הרכב משער הטרמינל בעת הגעתכם + החזרתו, אבטחה מתקדמת מסביב לשעון על הרכב, ועד לתוספות ייחודיות כמו שטיפת רכב, ,תדלוק, הטענת רכבים חשמליים, וטיפולי תחזוקה בסיסיים.

חניון טסים מנתב"ג חניה למי שטס לחופשה

חונים טסים באיזה חניון לבחור?

כשמדובר בנסיעה לחו"ל, לנוחות ולזמן יש משמעות גדולה. אנחנו כחניון המיועד לטסים מספקים אפשרות להשאיר את הרכב במקום בטוח הכולל אבטחה ואחריות, שירות האיסוף שלנו הוא מה שמונע את הצורך להסתמך על תחבורה ציבורית או שירותי מוניות יקרים ופשוט הופך את החוויה לזולה וקלה יותר עבורכם.

חיסכון בזמן ובכסף

בעידן שבו כל דקה חשובה, שימוש בחניון לטסים מאפשר לנוסעים להגיע לשדה התעופה ישירות ברכבם, להימנע מעיכובים מיותרים ולחסוך בעלויות נסיעה. במקום להוציא כסף על מוניות הלוך ושוב או להמתין לתחבורה ציבורית ולבזבז זמן יקר, החניון מספק שירות חניה ארוך טווח משתלם בטרמינל 3 כך שאין לכם דאגות כלל.

אבטחת הרכב: נושא שאנחנו לא מתפשרים עליו!

אחת החששות הגדולות של נוסעים היא השאלה האם הרכב שלהם יהיה בטוח בזמן שהם נמצאים רחוק מהבית. אנחנו כחניון מוביל לטסים מבינים את הצורך הזה ומספקים פתרונות אבטחה מתקדמים הכוללים:

  1. מערכות מעקב 24/7 – מצלמות אבטחה ואנשי צוות שנמצאים בשטח בכל שעות היום והלילה.
  2. גישה מוגבלת – רק לצוות החניון יש גישה לאזורי החניה.
  3. ביטוח מתאים – אנו מספקים כיסוי ביטוחי התואם לצרכים.

השקט הנפשי שהאבטחה מעניקה הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר לשימוש בחניון טסים שלנו.

חונים טסים – שירותים נוספים שאנו מציעים כחניון טסים המוביל בישראל

בנוסף לשירות הבסיסי של חניה מאובטחת, אצלנו פשוט חונים טוסים, החניון לטסים משדה התעופה שלנו מציעה שירותים נוספים שהופכים את החוויה לנעימה ונוחה עוד יותר:

  1. שירותי הסעה לשדה התעופה ובחזרה
    חניונים מסוימים מספקים שירותי הסעה המובילים את הנוסעים ישירות לטרמינל, אנחנו עושים את זה אחרת ופשוט אוספים מכם את הרכב בהגעתכם לשדה ומחזירים לכם בזמן הנחיתה. השירות הזה מאפשר לנוסעים להשאיר את הדאגה לרכב מאחור מבלי לדאוג לצעידה ארוכה עם מזוודות.
  2. שטיפת רכב
    כמה חניונים מציעים שירותי שטיפה וניקוי בזמן שהנוסעים בחו"ל? תחשבו על זה – אתם חוזרים הביתה אחרי חופשה, וגם הרכב שלכם נראה נהדר.
  3. טעינה לרכבים חשמליים
    עם העלייה בשימוש ברכבים חשמליים, אנו מציעים עמדות טעינה, כך שתוכלו לחזור לרכב עם סוללה מלאה.
  4. תדלוק הרכב
    כחלק משירות ה VIP שלנו בנתב"ג אנו מציעים שטיפה חיצונית ופנימית לרכב, כן כן שמעתם נכון!
  5. הנעת הרכב כל מס' ימים
    חרטנו על הדגל שלנו את המילה שירות! אנחנו נניע לכם את הרכב כל מספר ימים בכדי לשמור על המנוע והמשך עבודה תקינה של רכבכם.

טיפים חשובים לשימוש בחניון לטסים שלנו

כדי להבטיח שהחוויה תהיה חלקה ונוחה ככל האפשר, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  1. הזמינו מראש
    חניונים לטסים עשויים להתמלא במהירות, במיוחד בעונות חגים ובחופשות קיץ. כדי להבטיח שיהיה מקום, מומלץ לבצע הזמנה מראש דרך האתר או דרך וואטסאפ / טלפון.
  2. בדקו את התנאים והמחירים
    לא כל החניונים מציעים את אותם תנאים או מחירים. חלקם גובים לפי יום, ואחרים מציעים חבילות לשבוע או יותר. כדאי לבדוק גם אילו שירותים נוספים כלולים במחיר, אנו בטוחים שתמצאו שאנחנו במקום ה-1!
  3. שמרו את מסמכי ההזמנה
    בעת ההגעה, חשוב שיהיו לכם עותקים של מסמכי ההזמנה איתכם כאשר אתם טסים.

מתי כדאי להזמין מקום בחניון לטסים?

הזמנת מקום מראש היא תמיד רעיון טוב, במיוחד בתקופות של ביקוש גבוה כמו חגים, חופשות קיץ, וחגים בינלאומיים. הזמנה מוקדמת לא רק מבטיחה את זמינות המקום אלא גם עשויה לחסוך כסף בזכות תעריפים מוזלים.

למי מתאים שירות החניה לטסים שלנו ?

שירות זה מתאים לכל נוסע, אך במיוחד לאלו המעריכים נוחות, יעילות וזמן:

  • משפחות עם ילדים – למשפחות עם ילדים קטנים, הנסיעה לשדה התעופה יכולה להיות מאתגרת.
  • נוסעים עסקיים – אנשים שטסים לעיתים קרובות לצורכי עבודה זקוקים לשירות מהיר ואמין שמאפשר להם לחסוך זמן יקר.
  • מטיילים עם ציוד רב – אם אתם נוסעים עם מזוודות גדולות, ציוד ספורט או אביזרים נוספים, השימוש בחניון הופך להיות נוח במיוחד.

מה אנחנו מתכננים בעתיד?

עם ההתפתחות הטכנולוגית המהירה, חניונים לטסים ממשיכים להשתדרג ולהציע פתרונות חדשניים לנוסעים. אנחנו כמובן מבטיחים להמשיך להוביל את התחום כאשר 2 נקודות עיקריות לפיתוח לפנינו:

  • חניונים חכמים: שימוש באפליקציות לניהול ההזמנה, איתור מקום חניה ופיקוח על הרכב.
  • תשתיות ירוקות: חניונים עם דגש על קיימות, הכוללים מקומות ייעודיים לרכבים חשמליים ותפעול החניון באמצעות אנרגיה סולארית.

השפעת הטכנולוגיה על חוויית החניה

טכנולוגיות מתקדמות משפרות את חוויית החניה ומייעלות את השירות:

  • זיהוי לוחית רישוי – חלק מהחניונים משתמשים במערכות לזיהוי לוחיות רישוי כדי לייעל את תהליך הכניסה והיציאה.
  • מערכות הזמנה אונליין – טסים? אתם יכולים להזמין מקום בחניון אצלנו בלחיצת כפתור.
  • בקרה ושליטה – אנחנו לא מפספסים בעניין הבטיחות, החניון שלנו מרושת מערכת מצלמות חכמות ומתקדמות.

מידע נוסף אצלינו באתר >>

סיכום: חניון לטסים – הבחירה הנכונה עבור הנוסעים לחו"ל

חניון לטסים הוא פתרון אידיאלי למי שרוצה להגיע לנתב"ג בצורה יעילה ונוחה, להשאיר את רכבו במקום בטוח וליהנות משקט נפשי בזמן הטיול. עם מגוון שירותים מתקדמים, אפשרויות גמישות ואבטחה גבוהה, אין ספק שזהו שירות שמקל משמעותית על תהליך ההכנה לטיסה.

כשאתם מתכננים את הטיול הבא שלכם, אל תשכחו לכלול את חניון Park&Fly בתוכנית לפני שאתם טסים – ההחלטה הזו יכולה לעשות את כל ההבדל בין התחלה חלקה ללחץ מיותר.

תרצו לחזור לנושא ספציפי?
הזמינו עוד היום !
לביצוע הזמנה מהירה

חשוב מאוד !

יש לבצע את ההזמנה באתר מעל 24 שעות לפני מועד הנסיעה.

להזמנה פחות מ -24 שעות , אנא צרו עמנו קשר בטלפון :

לא ניתן לתאם הזמנה/איסוף לימי שישי החל מכניסת שבת ועד מוצאי השבת.

הזמנות שיתקבלו למועדים אלה יבוטלו, תודה על ההבנה.

לא ניתן שירות לרכבים בעלי רישיון ג׳, סילברדו, משאיות, מוניות וכדומה.

על אף שחוויית נוחות וחיסכון בזמן קשה מאוד לתמחר, עשינו מאמצים משמעותיים כדי להבטיח שהשירות שלנו לא רק יבטיח לך ראש שקט לקראת הנסיעה, אלא גם יהיה משתלם ומתאים לתקציב.

שירות חניה בסיסי

עלות יומית: 50 ₪ ליום

דמי שירות: 100 ₪ (חד פעמי)

מה זה כולל?

  • מתקן חניה מאובטח ומתוחזק היטב.
  • הורדה ואיסוף נוחים בכניסה לטרמינל שדה התעופה עם דייל מקצועי.
  • מעקב 24/7 לביטחון הרכב שלך.
  • הנעת הרכב כל מספר ימים בכל תקופה החניה.


שירות החניה הבסיסי מושלם לנוסעים המחפשים פתרונות חניה אמינים וידידותיים לתקציב מבלי להתפשר על איכות השירות והביטחון.

הזמנתך התקבלה ✔️

קיבלנו את הפרטים שלך ואנחנו מאחלים טיסה נעימה וחופשה מהנה!

בשניות הקרובות תקבלו מאיתנו הודעת וואצאפ אישית להמשך תהליך.

תודה שבחרתם בנו :)

תקנון

החברה מספקת שירותי אכסנת רכבים לנוסעים הטסים לחו”ל.
במסגרת השירות נציגנו אוספים את רכבכם מהשדה- בתאריך ובשעה שקבעתם ומשיבים לכם את רכבכם לשדה בתאריך ובשעה שרשמתם שאתם שבים ארצה. כל רכב מחויב בביטוח חובה/ מקיף לכל נהג מעל גיל 24 לצורך הנסיעה משדה התעופה וחזרה.

במידה ולרכב יש ביטוח לנהג יחיד, חלה החובה על בעל הרכב לעשות ביטוח לנהגים נוספים מעל גיל 24 בזמן מתן השירות, כל בעיה או תקלה שתחול בזמן זה תיהיה אחריותו של בעל הרכב בלבד, ואין הוא יוכל לבוא בטענה לחברת Park&Fly.

אין אנו בודקים את הרכב מבחינה מכנית.

אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל נזק מכל מין וסוג שיגרם לרכב, לרבות גניבה, שריפה או כל נזק פיזי אחר לרכב.

הכניסה לחניון מעניקה זכות חנייה בלבד, במקומות המיועדים לכך ואינה כוללת שרותי שמירה כלשהם, לרבות אי תחולת הוראות חוק השומרים תשכ”ז 1967.

אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל חפץ מכל מין וסוג שנמצא ברכב ועל מוסר הרכב להימנע לחלוטין מהשארת חפצים קל וחומר יקרי ערך ברכב בעת מסירתו לדייל

עצם ההתקשרות לשירות על ידי הלקוח תיחשב כהסכמה לכל תנאי התקנון.

ביטולים
במידה והזנתם את פרטי הזמנתכם והחלטתם לבטל.

❌ ביטולים ושינויים 
• לקוח אשר ביצע הזמנה אך לא השלים את תהליך התשלום במלואו, לרבות השארת אמצעי תשלום תקף לצורך פיקדון או חיוב עתידי – מודע לכך כי ההזמנה אינה מחייבת את החברה בשום אופן.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה לבטל או לאשר כל הזמנה שלא שולמה, מכל סיבה שהיא, לרבות שיקולים תפעוליים, ביטחוניים או מסחריים – וללא צורך במתן הודעה מוקדמת.
• לקוח אשר לא הסדיר תשלום מראש, ההזמנה שלו תיחשב כבלתי מאושרת עד להשלמת התשלום בפועל, והחברה אינה אחראית לשמור עבורו מקום או לספק שירות

ביטול שיתבצע מעל יומיים ( 48 שעות לפני מועד מסירת הרכב שנקבע) לפני מועד ההזמנה- ללא חיוב.
ביטול שיתבצע מתחת ל-48 שעות ממועד ההזמנה יחויב בעלות של 100 ₪.
במידה וחזרת הלקוח משתנה בזמן שהייתו בחו”ל חלה עליו חובה לעדכן את בית העסק במועד החזרה החדש באמצעות מוקד השרות הטלפוני בלבד בעת שיחת הודעת השינוי יש לציין שם מלא כפי שהופיע בהזמנה, את מספר ההזמנה, מספר טלפון, מספר רכב וסוג הרכב. חזרה מחו”ל לפני הזמן מסיבת אבל מקרבה ראשונה/ פציעה גופנית אין אנו גובים תשלום נוסף.אך מכל סיבה אחרת יגבה 10% מההפרש הנותר לתשלום.

מדיניות פרטיות
1.1. פרטייך האישיים ו/או מידע אישי ו/או פרטי הזיהוי (להלן: “מידע אישי”) אשר אנו מקבלים ממך בעת ההזמנה, נועדו לצורך רכישת חניה לכתובת הדוא”ל המבוקשת ללא כל טעויות ו/או תקלות שונות אשר יימנעו ממך לקבל את השירות במועד.

1.2. המידע האישי, יישמרו במאגר המידע של האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשל”א – 1981, וייעשה בהם שימוש על פי הוראות סעיף זה ו/או על פי הוראות כל דין.

1.3. החניון עושה מאמצים מסחריים רבים על מנת להגן על שלמות המידע ואבטחת המידע מפני גישה של צדדים שלישיים. איסוף המידע ושמירתו בסודיות נעשים בסביבה מאובטחת- החברה משתמשת בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה SSL, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים בכדי להגן על המידע מפני גישה, ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים בחברה ו/או צדדים שלישיים מכח ההסכם ו/או הדין.

1.4. בנוסף, כפי שפורט בהסכם תנאי השימוש סליקת כרטיסי האשראי של רוכשים דרך האתר מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי משתמשי האתר בשרתיה.

1.5. חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה אשר במסגרתה תידרש למסור פרטים אישיים, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, כגון שמך המלא וכתובת הדוא”ל שלך (להלן:”ההרשמה”). על כן, הינך מצהיר בזאת כי הפרטים אישיים אשר נמסרים לנו במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.

1.6. אנו רשאים לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס` 40), התשס”ח-2008 (“חוק הספאם”).

1.7 במצב של עיכוב בטיסה הגעה לשדה התעופה לאחר צפי הטיסה שהלקוח התחייב ולאחר השעה 00:00 יחוייב הלקוח באופן מיידי וללא כל התרעה נוספת עבור כל יום נוסף

1.8 במצב של טיסה שתתעכב ותיכנס לשדה התעופה לאחר כניסת שבת / חג יהיה ניתן לשחרר את הרכב להחזר רק לאחר צאת שבת/חג והלקוח יחויב על פי כל יום חניה נוסף בהתאם

1.9 באם החברה או מי מטעמה יאלצו להזמין גרר או שירותי סיוע לרכב תקול/לא מניע/מפונצר או מכל סיבה שהיא שצריך לפנות את הרכב מהחניון יישא הלקוח בעלויות באופן מייידי וללא התראה מוקדמת .

2.0 במידה ויהיו שינויים/עיכובים בטיסות או במועד איסוף הרכב בהלוך והחזרת הרכב בחזור לפי התחייבות הלקוח בנתוני ההזמנה , ייתכנו שינויים ועיכובים מצד החברה ועובדיה באיסוף והחזרת הרכב עקב שינויים בלוז כמקובל על הצדדים .

*חניון Park & Fly אינו אחראי במקרה של גניבת רכב עקב חניה בחניון
וכל רכב מחוייב בפוליסת ביטוח מקיף

*החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תקנון זה, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי

*הדין החל וסמכות שיפוט הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו ו/או הכרוך בהם, לרבות פרשנותו, הפרתו, אכיפתו ו/או סיומו הנו דיני מדינת ישראל. לבתי המשפט המוסמכים ברמלה תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לדון בכל סכסוך ו/או שאלה משפטית בקשר עם תקנון זה.

פרטי שירותי החניה
עם הרשמה באתר והזמנת השירות, תוכל ליהנות מתהליך פשוט ונוח להזמנת שירותי חניה, המאפשר לך לקבוע קשר ישיר עם נציג מטעם החברה שידאג לאיסוף ולהחזרת רכבך, וכן לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה.

שירותים ללקוחות פרטיים כוללים:

איסוף הרכב: נציג החברה יגיע לאסוף את רכבך.
חניה מאורגנת: הרכב יוחנה בחניון מסודר ובטוח.
החזרת הרכב: נציג החברה ידאג להחזרת הרכב אליך.
תהליך איסוף הרכב:הזמנת השירות מתבצעת דרך האתר או באמצעות מערכת הווטסאפ של החברה.תקבל הודעת אישור להזמנה לטלפון הנייד.

30 דקות לפני הגעתך, יש לעדכן את צוות התפעול (טלפון או ווטסאפ).
עם הגעתך לנקודת האיסוף בנתב"ג, נציג החברה יאסוף את רכבך ויעבירו לחניון.

הנכם מחוייבים לשלוח לנו צילום כרטיס טיסה חזור שבו מופיע מספר הטיסה על מנת שנוכל לתאם את החזרת הרכב בזמן.

תהליך החזרת הרכב:

לאחר נחיתתך, נציג החברה ייצור עמך קשר לתיאום מועד החזרת הרכב.
לאחר איסוף המזוודות, עדכן את הנציג, אשר יסיע את הרכב לנקודת האיסוף.
תוכל לאסוף את רכבך במועד המתואם.

הערות חשובות:

כל המידע באתר הנוגע לזמני שירות, כולל זמני איסוף והחזרה, הוא בגדר הערכה בלבד ותלוי בגורמים חיצוניים כגון מזג אוויר, עומסי תנועה, הגבלות משטרתיות ועוד. אין לראות בזמנים אלו כהתחייבות רשמית מצד החברה, ועל כן אינך יכול/ה לתבוע בגין אי דיוקים בהערכות – עיכוב של עד 60 דקות נחשב לתקין.