50 ₪ ליום חניה!

מדריך לנוסע: מה לעשות במקרה של עיכוב בטיסה או שינוי בלוח הזמנים

אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם עיכוב בטיסה היא להכיר את הזכויות שלכם. בהתאם לחוקי תעופה בינלאומיים, כמו גם לחוקים המקומיים במדינות שונות, ייתכן שאתם זכאים לפיצויים, שירותים או החזר כספי.

תקנות האיחוד האירופי (EC261)

אם הטיסה שלכם יוצאת ממדינה באיחוד האירופי או מופעלת על ידי חברת תעופה אירופית, תקנות EC261 עשויות לחול עליכם. לפי תקנות אלו, נוסעים עשויים להיות זכאים לפיצויים בסכומים הנעים בין 250 ל-600 אירו, תלוי במשך העיכוב ובמרחק הטיסה.

מה לעשות מיד כשאתם שומעים על עיכוב או שינוי

א. שמרו על קור רוח

גם אם המצב מתסכל, חשוב להישאר רגועים ולפעול באופן מסודר. פנייה לשדה התעופה או לצוות הקרקע כאשר אתם מתוחים או כועסים עלולה לפגוע ביכולת לקבל עזרה יעילה, במקרה שאתם זקוקים לפיצויים אנו ממליצים ללחוץ על הלינק ולקבל עזרה >> פיצוי בגין עיכוב בטיסה

ב. בדקו את הפרטים

פנו לדלפק חברת התעופה או בדקו באפליקציות ייעודיות כדי להבין את סיבת העיכוב ואת משך הזמן הצפוי. מידע זה עשוי להיות חיוני בהמשך במקרה של דרישת פיצויים.

ג. שמרו קבלות ותיעוד

אם נגרמו לכם הוצאות נוספות כתוצאה מהעיכוב (כגון אוכל, לינה או תחבורה), שמרו את כל הקבלות. אלו יוכלו לשמש כבסיס לדרישת החזר כספי מחברת התעופה.

חוק טיבי בישראל במקרה של עיכוב בטיסה

בישראל, חוק שירותי תעופה (המוכר גם בשם "חוק טיבי") מגן על זכויות הנוסעים במקרה של עיכובים או ביטולים. החוק קובע כי במקרה של עיכוב מעל שעתיים, הנוסעים זכאים לשירותי סיוע כמו מזון, שתייה ושירותי תקשורת. במקרה של עיכוב של שמונה שעות או יותר, ייתכן שאתם זכאים לפיצוי כספי או להטבות נוספות.

דרכי פעולה במקרה של עיכוב ממושך

א. פנו לקבלת שירותי סיוע

חברות תעופה מחויבות לספק שירותי סיוע במקרה של עיכוב משמעותי. השירותים עשויים לכלול ארוחות, לינה, והסעות במידת הצורך.

ב. שקלו אפשרויות חלופיות

במקרים מסוימים, ייתכן שתוכלו לעבור לטיסה אחרת המופעלת על ידי אותה חברה או חברות שותפות. אל תהססו לשאול את נציגי השירות אם קיימות אפשרויות כאלה

ג. פנו לשירות לקוחות אונליין

במקום לעמוד בתור בדלפקי חברת התעופה, בדקו אם ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך אפליקציה, אתר האינטרנט, או הרשתות החברתיות של החברה.

זכויות נוספות במקרה של ביטול או שינוי בטיסה

ביטול טיסה

במקרה של ביטול טיסה, החוק מחייב את חברת התעופה להציע לכם אחת משתי אפשרויות:

  1. החזר כספי מלא עבור כרטיס הטיסה.
  2. טיסה חלופית ליעדכם בהקדם האפשרי.

בנוסף, ייתכן שאתם זכאים לפיצוי כספי נוסף, בהתאם לחוקי המדינה ולנסיבות הביטול.

שינוי בלוח הזמנים

שינויים בלוחות הזמנים עלולים להשפיע על התכניות שלכם. במקרה כזה, פנו לחברת התעופה ובקשו להבהיר את המשמעות של השינוי על הכרטיס שלכם. לעיתים קרובות, חברות תעופה יאפשרו לשנות את הטיסה ללא עלות נוספת.

אנחנו כמובן ממליצים מאוד בשביל לא להתעכב ולהגיע לטיסה בזמן להשתמש בשירותי החניה שלנו בין אם זה חניון בטרמינל 3 או חניה באמצעות חניון טרמינל 1 אנחנו מספקים שירות מקיף ויעיל עם מחיר חניה נוח בנתב"ג אל תהססו תאמינו לנו שזה פשט משתלם!

ביטוח נסיעות: השכפ"ץ האישי שלכם

לפני כל טיסה, מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות הכולל כיסוי לעיכובי טיסות וביטולים. ביטוח זה עשוי לספק לכם החזר עבור הוצאות בלתי צפויות, כמו לינה או רכישת כרטיסים חלופיים.

בעת רכישת ביטוח, וודאו כי הפוליסה כוללת סעיפים ספציפיים הנוגעים לעיכובי טיסות ותקלות תעופתיות אחרות.

כיצד להגיש תביעה לפיצוי על טיסה ששונתה?

א. פנו לחברת התעופה

במקרה של עיכוב או ביטול משמעותי, הגישו פנייה רשמית לחברת התעופה. כללו בפנייה את פרטי הטיסה, הקבלות על הוצאות נוספות ותיאור ברור של האירוע.

ב. השתמשו בשירותי סיוע משפטי

אם הפנייה לחברת התעופה לא נענית כראוי, תוכלו לפנות לחברות המתמחות בתביעות פיצויים עבור נוסעים. חברות אלו מציעות שירותים המסייעים במיצוי זכויותיכם.

טיפים למניעת תקלות עתידיות

  • העדיפו טיסות ישירות: טיסות עם עצירות ביניים מעלות את הסיכון לעיכובים ושינויים.
  • בדקו את תחזית מזג האוויר: מזג אוויר סוער עלול להשפיע על לוחות הזמנים.
  • הקפידו להגיע מוקדם לשדה התעופה: תקלות תפעוליות קטנות עשויות להחמיר אם תגיעו באיחור.

סיכום

עיכובים ושינויים בטיסות יכולים להיות מתסכלים, אך עם הכנה נכונה והבנה מעמיקה של הזכויות שלכם, ניתן לצמצם את הנזק ולהתמודד עם המצב בקלות רבה יותר. זכרו לפעול באיפוק, לשמור תיעוד של כל הוצאה או תקשורת, ולדעת למי לפנות במקרה של בעיה. נסיעה נעימה

תרצו לחזור לנושא ספציפי?
הזמינו עוד היום !
לביצוע הזמנה מהירה

חשוב מאוד !

יש לבצע את ההזמנה באתר מעל 24 שעות לפני מועד הנסיעה.

להזמנה פחות מ -24 שעות , אנא צרו עמנו קשר בטלפון :

לא ניתן לתאם הזמנה/איסוף לימי שישי החל מכניסת שבת ועד מוצאי השבת.

הזמנות שיתקבלו למועדים אלה יבוטלו, תודה על ההבנה.

לא ניתן שירות לרכבים בעלי רישיון ג׳, סילברדו, משאיות, מוניות וכדומה.

על אף שחוויית נוחות וחיסכון בזמן קשה מאוד לתמחר, עשינו מאמצים משמעותיים כדי להבטיח שהשירות שלנו לא רק יבטיח לך ראש שקט לקראת הנסיעה, אלא גם יהיה משתלם ומתאים לתקציב.

שירות חניה בסיסי

עלות יומית: 50 ₪ ליום

דמי שירות: 100 ₪ (חד פעמי)

מה זה כולל?

  • מתקן חניה מאובטח ומתוחזק היטב.
  • הורדה ואיסוף נוחים בכניסה לטרמינל שדה התעופה עם דייל מקצועי.
  • מעקב 24/7 לביטחון הרכב שלך.
  • הנעת הרכב כל מספר ימים בכל תקופה החניה.


שירות החניה הבסיסי מושלם לנוסעים המחפשים פתרונות חניה אמינים וידידותיים לתקציב מבלי להתפשר על איכות השירות והביטחון.

הזמנתך התקבלה ✔️

קיבלנו את הפרטים שלך ואנחנו מאחלים טיסה נעימה וחופשה מהנה!

בשניות הקרובות תקבלו מאיתנו הודעת וואצאפ אישית להמשך תהליך.

תודה שבחרתם בנו :)

תקנון

החברה מספקת שירותי אכסנת רכבים לנוסעים הטסים לחו”ל.
במסגרת השירות נציגנו אוספים את רכבכם מהשדה- בתאריך ובשעה שקבעתם ומשיבים לכם את רכבכם לשדה בתאריך ובשעה שרשמתם שאתם שבים ארצה. כל רכב מחויב בביטוח חובה/ מקיף לכל נהג מעל גיל 24 לצורך הנסיעה משדה התעופה וחזרה.

במידה ולרכב יש ביטוח לנהג יחיד, חלה החובה על בעל הרכב לעשות ביטוח לנהגים נוספים מעל גיל 24 בזמן מתן השירות, כל בעיה או תקלה שתחול בזמן זה תיהיה אחריותו של בעל הרכב בלבד, ואין הוא יוכל לבוא בטענה לחברת Park&Fly.

אין אנו בודקים את הרכב מבחינה מכנית.

אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל נזק מכל מין וסוג שיגרם לרכב, לרבות גניבה, שריפה או כל נזק פיזי אחר לרכב.

הכניסה לחניון מעניקה זכות חנייה בלבד, במקומות המיועדים לכך ואינה כוללת שרותי שמירה כלשהם, לרבות אי תחולת הוראות חוק השומרים תשכ”ז 1967.

אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל חפץ מכל מין וסוג שנמצא ברכב ועל מוסר הרכב להימנע לחלוטין מהשארת חפצים קל וחומר יקרי ערך ברכב בעת מסירתו לדייל

עצם ההתקשרות לשירות על ידי הלקוח תיחשב כהסכמה לכל תנאי התקנון.

ביטולים
במידה והזנתם את פרטי הזמנתכם והחלטתם לבטל.

❌ ביטולים ושינויים 
• לקוח אשר ביצע הזמנה אך לא השלים את תהליך התשלום במלואו, לרבות השארת אמצעי תשלום תקף לצורך פיקדון או חיוב עתידי – מודע לכך כי ההזמנה אינה מחייבת את החברה בשום אופן.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה לבטל או לאשר כל הזמנה שלא שולמה, מכל סיבה שהיא, לרבות שיקולים תפעוליים, ביטחוניים או מסחריים – וללא צורך במתן הודעה מוקדמת.
• לקוח אשר לא הסדיר תשלום מראש, ההזמנה שלו תיחשב כבלתי מאושרת עד להשלמת התשלום בפועל, והחברה אינה אחראית לשמור עבורו מקום או לספק שירות

ביטול שיתבצע מעל יומיים ( 48 שעות לפני מועד מסירת הרכב שנקבע) לפני מועד ההזמנה- ללא חיוב.
ביטול שיתבצע מתחת ל-48 שעות ממועד ההזמנה יחויב בעלות של 100 ₪.
במידה וחזרת הלקוח משתנה בזמן שהייתו בחו”ל חלה עליו חובה לעדכן את בית העסק במועד החזרה החדש באמצעות מוקד השרות הטלפוני בלבד בעת שיחת הודעת השינוי יש לציין שם מלא כפי שהופיע בהזמנה, את מספר ההזמנה, מספר טלפון, מספר רכב וסוג הרכב. חזרה מחו”ל לפני הזמן מסיבת אבל מקרבה ראשונה/ פציעה גופנית אין אנו גובים תשלום נוסף.אך מכל סיבה אחרת יגבה 10% מההפרש הנותר לתשלום.

שירות טעינה לרכב חשמלי – עמדה מהירה
החברה מציעה שירות טעינה לרכבים חשמליים באמצעות עמדת טעינה מהירה.
התשלום עבור השירות כולל דמי טיפול בסך 170 ש”ח, הנגבים בעבור הפעלת השירות, העמדת הרכב לטעינה, ותפעול לוגיסטי נלווה.
עלות החשמל בפועל אינה כלולה במחיר השירות, והיא מחושבת לפי הצריכה בעמדת הטעינה ומשולמת בנפרד על ידי הלקוח בהתאם למחירון ספק השירות או מפעיל העמדה.

לכל לקוח תונפק חשבונית מס בגין השירות וכן חשבונית נפרדת בגין צריכת החשמל, בהתאם לפרטי החיוב בפועל.

החברה אינה אחראית לזמינות העמדה, למהירות הטעינה בפועל או לתקלות טכניות בציוד – ותעשה כמיטב יכולתה להעניק שירות תקין, מהיר ויעיל בהתאם לנסיבות בשטח.

החברה אינה אחראית לזמינות העמדה, למהירות הטעינה בפועל או לתקלות טכניות בציוד – ותעשה כמיטב יכולתה להעניק שירות תקין, מהיר ויעיל בהתאם לנסיבות בשטח.

מדיניות פרטיות
1.1. פרטייך האישיים ו/או מידע אישי ו/או פרטי הזיהוי (להלן: “מידע אישי”) אשר אנו מקבלים ממך בעת ההזמנה, נועדו לצורך רכישת חניה לכתובת הדוא”ל המבוקשת ללא כל טעויות ו/או תקלות שונות אשר יימנעו ממך לקבל את השירות במועד.

1.2. המידע האישי, יישמרו במאגר המידע של האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשל”א – 1981, וייעשה בהם שימוש על פי הוראות סעיף זה ו/או על פי הוראות כל דין.

1.3. החניון עושה מאמצים מסחריים רבים על מנת להגן על שלמות המידע ואבטחת המידע מפני גישה של צדדים שלישיים. איסוף המידע ושמירתו בסודיות נעשים בסביבה מאובטחת- החברה משתמשת בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה SSL, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים בכדי להגן על המידע מפני גישה, ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים בחברה ו/או צדדים שלישיים מכח ההסכם ו/או הדין.

1.4. בנוסף, כפי שפורט בהסכם תנאי השימוש סליקת כרטיסי האשראי של רוכשים דרך האתר מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי משתמשי האתר בשרתיה.

1.5. חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה אשר במסגרתה תידרש למסור פרטים אישיים, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, כגון שמך המלא וכתובת הדוא”ל שלך (להלן:”ההרשמה”). על כן, הינך מצהיר בזאת כי הפרטים אישיים אשר נמסרים לנו במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.

1.6. אנו רשאים לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס` 40), התשס”ח-2008 (“חוק הספאם”).

1.7 במצב של עיכוב בטיסה הגעה לשדה התעופה לאחר צפי הטיסה שהלקוח התחייב ולאחר השעה 00:00 יחוייב הלקוח באופן מיידי וללא כל התרעה נוספת עבור כל יום נוסף

1.8 במצב של טיסה שתתעכב ותיכנס לשדה התעופה לאחר כניסת שבת / חג יהיה ניתן לשחרר את הרכב להחזר רק לאחר צאת שבת/חג והלקוח יחויב על פי כל יום חניה נוסף בהתאם

1.9 באם החברה או מי מטעמה יאלצו להזמין גרר או שירותי סיוע לרכב תקול/לא מניע/מפונצר או מכל סיבה שהיא שצריך לפנות את הרכב מהחניון יישא הלקוח בעלויות באופן מייידי וללא התראה מוקדמת .

2.0 במידה ויהיו שינויים/עיכובים בטיסות או במועד איסוף הרכב בהלוך והחזרת הרכב בחזור לפי התחייבות הלקוח בנתוני ההזמנה , ייתכנו שינויים ועיכובים מצד החברה ועובדיה באיסוף והחזרת הרכב עקב שינויים בלוז כמקובל על הצדדים .

*חניון Park & Fly אינו אחראי במקרה של גניבת רכב עקב חניה בחניון
וכל רכב מחוייב בפוליסת ביטוח מקיף

*החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תקנון זה, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי

*הדין החל וסמכות שיפוט הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו ו/או הכרוך בהם, לרבות פרשנותו, הפרתו, אכיפתו ו/או סיומו הנו דיני מדינת ישראל. לבתי המשפט המוסמכים ברמלה תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לדון בכל סכסוך ו/או שאלה משפטית בקשר עם תקנון זה.

פרטי שירותי החניה
עם הרשמה באתר והזמנת השירות, תוכל ליהנות מתהליך פשוט ונוח להזמנת שירותי חניה, המאפשר לך לקבוע קשר ישיר עם נציג מטעם החברה שידאג לאיסוף ולהחזרת רכבך, וכן לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה.

הבהרה מעמד החברה ושירותיה

Park&Fly הינה חברה פרטית, עצמאית ובלתי תלויה. אין לחברה כל קשר, זיקה, שותפות, הרשאה, ייפוי כוח או הסמכה מרשות שדות התעופה או מכל גורם ממשלתי או ציבורי אחר. החברה אינה שייכת לרשות שדות התעופה ואינה פועלת מטעמה, בשמה או תחת חסותה.

השירות הניתן על ידי Park&Fly מתבצע באופן הבא: נציג החברה פוגש את הלקוח באזור ההורדה/האיסוף הציבורי הסמוך לכניסה לטרמינל (אזור בו רשאים לפעול גם נהגים פרטיים ואזרחים), מקבל את רכב הלקוח ומעביר אותו לחניון הפרטי והמאובטח של החברה הממוקם בקרית שדה התעופה (איירפורט סיטי), מחוץ לגבולות נמל התעופה בן-גוריון. עם שובו של הלקוח לישראל, הרכב מוחזר לו באותה נקודת מפגש שנקבעה מראש.

אין במפגש עם הלקוח באזור הכניסה לטרמינל משום פעולה רשמית או מורשית מטעם רשות שדות התעופה. Park&Fly פועלת בהתאם לדין החל במדינת ישראל ולתקנות התעבורה, ואינה מפרה כל הוראה חוקית או רגולטורית ידועה ביחס לפעילות זו.

מובהר כי כל שימוש בביטויים כגון “נתב״ג” או “שדה התעופה בן גוריון” באתר או בפרסומי החברה, נעשה אך ורק לצורך סימון גיאוגרפי ונוחות המשתמשים, ואינו מבטא קשר משפטי, עסקי או תפעולי עם רשות שדות התעופה.

השירות הניתן על ידי Park&Fly מתבצע באופן הבא: נציג החברה פוגש את הלקוח באזור ההורדה/האיסוף הציבורי הסמוך לכניסה לטרמינל (אזור בו רשאים לפעול גם נהגים פרטיים ואזרחים), מקבל את רכב הלקוח ומעביר אותו לחניון הפרטי והמאובטח של החברה הממוקם בקרית שדה התעופה (איירפורט סיטי), מחוץ לגבולות נמל התעופה בן-גוריון. עם שובו של הלקוח לישראל, הרכב מוחזר לו באותה נקודת מפגש שנקבעה מראש.

שירותים ללקוחות פרטיים כוללים:

איסוף הרכב: נציג החברה יגיע לאסוף את רכבך.
חניה מאורגנת: הרכב יוחנה בחניון מסודר ובטוח.
החזרת הרכב: נציג החברה ידאג להחזרת הרכב אליך.
תהליך איסוף הרכב:הזמנת השירות מתבצעת דרך האתר או באמצעות מערכת הווטסאפ של החברה.תקבל הודעת אישור להזמנה לטלפון הנייד.

30 דקות לפני הגעתך, יש לעדכן את צוות התפעול (טלפון או ווטסאפ).
עם הגעתך לנקודת האיסוף בנתב"ג, נציג החברה יאסוף את רכבך ויעבירו לחניון.

הנכם מחוייבים לשלוח לנו צילום כרטיס טיסה חזור שבו מופיע מספר הטיסה על מנת שנוכל לתאם את החזרת הרכב בזמן.

תהליך החזרת הרכב:

לאחר נחיתתך, נציג החברה ייצור עמך קשר לתיאום מועד החזרת הרכב.
לאחר איסוף המזוודות, עדכן את הנציג, אשר יסיע את הרכב לנקודת האיסוף.
תוכל לאסוף את רכבך במועד המתואם.

הערות חשובות:

כל המידע באתר הנוגע לזמני שירות, כולל זמני איסוף והחזרה, הוא בגדר הערכה בלבד ותלוי בגורמים חיצוניים כגון מזג אוויר, עומסי תנועה, הגבלות משטרתיות ועוד. אין לראות בזמנים אלו כהתחייבות רשמית מצד החברה, ועל כן אינך יכול/ה לתבוע בגין אי דיוקים בהערכות – עיכוב של עד 60 דקות נחשב לתקין.

מדיניות חירום בעת מצב מלחמה או מבצע צבאי

במקרה של מצב חירום לאומי, לרבות אך לא מוגבל למצב מלחמה, מבצע צבאי רחב היקף, גיוס כוחות מילואים או סגירת נמל התעופה בן גוריון, החברה שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלום נוסף בגין כל יום חניה מעבר לתקופה שסוכמה מראש – לרבות עבור רכבים השייכים לחיילים, כוחות הביטחון, או אזרחים אשר לא התאפשר להם לכסות את רכבם עקב נסיבות הכפויות עליהם.
החברה תעשה כל מאמץ לשמור על הרכב במצבו התקין, אך אינה נושאת באחריות לאי-איסוף הרכב במועדים שנקבעו עקב כוח עליון או מוגבלות מדינה.

החיוב יתבצע לפי תעריף יומי מלא עבור כל יום נוסף כמפורסם באתר החברה או בהתאם להסכם.