נסיעה יכולה להיות לעתים קרובות חוויה מתישה וסוחטת, במיוחד אם החלטת להגיע לשדה ברכב הפרטי. למרבה המזל, שירות ה-VIP של Park&Fly מציע פתרון פרימיום שייקח את חוויית הנסיעה שלך לגבהים שעוד לא יצא לך לחוות. זה הזמן ליהנות מפתרון יוקרה מאובטח, נוח ומותאם אישית שיעניק לך ראש שקט ויאפשר לך לצאת לדרך ללא מתח ותסכולים.
שירות VIP בנתב"ג הוא פתרון חניה יוקרתי ונוח המיועד לנוסעים המעוניינים להימנע מהטרחה והלחץ הכרוכים בחניה בשדה התעופה. שירות זה מציע חוויית חניה חלקה ונטולת דאגות, תוך דאגה מקיפה לרכב הלקוח במהלך תקופת החניה, המאפשרת לו להתחיל ולסיים את מסעו ברוגע ובנוחות מקסימליים.
אין ספק שהשירות הבסיסי של Park&Fly הוא פינוק בפני עצמו. דייל פשוט מחכה לך בכניסה, לוקח ממך את הרכב ומשחרר אותך לטיסה. עם זאת, שירות ה-VIP לוקח את כל החוויה הזו צעד נוסף קדימה ומבטיח שהמסע שלך מתחיל ונגמר בטון חיובי.
שירות וי איי פי בנתב"ג מתחיל ברגע שהלקוח מגיע לשדה התעופה ברכבו הפרטי. נציג מטעם החברה ממתין ללקוח בנקודת המפגש שנקבעה מראש, ואוסף ממנו את מפתחות הרכב. לאחר מכן, הנציג לוקח את הרכב ומחנה אותו בחניה ייעודית ומאובטחת, שם הוא ישמר עד לחזרתו של הלקוח מהנסיעה. הלקוח, מצדו, יכול להמשיך ישירות לטרמינל ולהתחיל את תהליך הצ'ק-אין, ללא צורך לדאוג למיקום החניה או לזמן ההליכה מהחניה לשדה.
כמובן שניתן לבצע חניה לטווח ארוך בטרמינל 3 וגם לנוסעי טרמינל 1 לטווחים קצרים וארוכים.
אין הרבה דברים נעימים כמו לחזור מטיסה ולקבל את הרכב כשהוא נראה כמו חדש. צוות החניון יבצע שטיפה יסודית לרכב לפני המסירה ויוריד עוד מטלה מעייפת מהלו"ז שלך.
צוות הדיילים שלנו עבר הכשרה מקיפה ובעל תודעת שירות גבוהה. כולנו יחד פועלים מתוך מחויבות להעניק לך שירות אדיב וזמינים עבורך בכל עת.
שירות ה-VIP נועד להפוך את המסע שלך לנוח ופשוט ככל שניתן. אנו שומרים על הרכב באופן צמוד, מניעים אותו כל כמה ימים כדי לשמור על תפקוד המנוע ומחזירים לך אותו מצוחצח. לך יישאר רק להתמקד בנסיעה שלך.
עם נחיתתו של הלקוח חזרה בנתב"ג, נציג החברה כבר מחכה לו עם הרכב. הלקוח מקבל בחזרה את המפתחות ואת הרכב שלו, ללא צורך לחפש את הרכב בחניון הענק או להמתין לשאטל מהחניה לטרמינל. התהליך כולו חוסך זמן יקר ומונע מהלקוח את הלחץ והעצבים הכרוכים בחניה בשדה התעופה, ובייחוד לאחר הטיסה. הנציג דואג להעביר את הרכב בצורה יעילה, כך שהלקוח יכול להתרכז אך ורק בנסיעה עצמה.
שירות חניה VIP בנתב"ג אינו מסתכם רק בלקיחת הרכב והחזרתו. הצוות המקצועי דואג לרכב לאורך כל תקופת החניה, כדי להבטיח שהוא יישאר במצב מצוין עד לחזרת הלקוח. הטיפול ברכב כולל התנעה תקופתית כדי לשמור על תקינות המצבר והמנוע. כמו כן, אם הרכב צובר אבק או לכלוך במהלך תקופת החניה הממושכת, הצוות ידאג לניקיון חיצוני של הרכב לפני מסירתו בחזרה ללקוח.
שירות וי איי פי בנתב"ג מעניק ללקוחות שורה של יתרונות משמעותיים שהופכים את חוויית הנסיעה לקלה, נוחה ונטולת דאגות יותר. ביניהם:
כאשר משאירים את הרכב לידיהם של נציגי שירות VIP בנתב"ג, ביטחון הרכב הוא בעדיפות עליונה. החניונים בהם מאוחסנים הרכבים הם מאובטחים ומצוידים במצלמות אבטחה שפועלות 24/7. בנוסף, רק לצוות המורשה יש גישה לחניונים אלה, מה שמבטיח שהרכב יהיה מוגן מפני גישה בלתי מורשית. ניתן לסמוך על כך שהרכב יהיה בטוח ומאובטח לאורך כל תקופת החניה.
Park&Fly היא הכתובת הנכונה. עם הגעתכם אל שדה התעופה, נציג מטעם החברה ידאג להחנות את הרכב בחניה מסודרת ומאורגנת כהלכה, כך שלא תצטרכו לבזבז על כך זמן בעצמכם. עם חזרתכם לארץ, לאחר הנחיתה, הוא ימתין לכם שוב וימסור לכם את המפתחות לרכב. מעוניינים במידע נוסף על שירות ViP בנתב"ג? צרו אתנו קשר בטלפון 052-266-6583, או מלאו את הטופס בתחתית העמוד. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ובקשה.
חשוב מאוד !
יש לבצע את ההזמנה באתר מעל 24 שעות לפני מועד הנסיעה.
להזמנה פחות מ -24 שעות , אנא צרו עמנו קשר בטלפון :
לא ניתן לתאם הזמנה/איסוף לימי שישי החל מכניסת שבת ועד מוצאי השבת.
הזמנות שיתקבלו למועדים אלה יבוטלו, תודה על ההבנה.
לא ניתן שירות לרכבים בעלי רישיון ג׳, סילברדו, משאיות, מוניות וכדומה.
על אף שחוויית נוחות וחיסכון בזמן קשה מאוד לתמחר, עשינו מאמצים משמעותיים כדי להבטיח שהשירות שלנו לא רק יבטיח לך ראש שקט לקראת הנסיעה, אלא גם יהיה משתלם ומתאים לתקציב.
עלות יומית: 50 ₪ ליום
דמי שירות: 100 ₪ (חד פעמי)
שירות החניה הבסיסי מושלם לנוסעים המחפשים פתרונות חניה אמינים וידידותיים לתקציב מבלי להתפשר על איכות השירות והביטחון.
הזמנתך התקבלה ✔️
קיבלנו את הפרטים שלך ואנחנו מאחלים טיסה נעימה וחופשה מהנה!
בשניות הקרובות תקבלו מאיתנו הודעת וואצאפ אישית להמשך תהליך.
תודה שבחרתם בנו :)
החברה מספקת שירותי אכסנת רכבים לנוסעים הטסים לחו”ל.
במסגרת השירות נציגנו אוספים את רכבכם מהשדה- בתאריך ובשעה שקבעתם ומשיבים לכם את רכבכם לשדה בתאריך ובשעה שרשמתם שאתם שבים ארצה. כל רכב מחויב בביטוח חובה/ מקיף לכל נהג מעל גיל 24 לצורך הנסיעה משדה התעופה וחזרה.
במידה ולרכב יש ביטוח לנהג יחיד, חלה החובה על בעל הרכב לעשות ביטוח לנהגים נוספים מעל גיל 24 בזמן מתן השירות, כל בעיה או תקלה שתחול בזמן זה תיהיה אחריותו של בעל הרכב בלבד, ואין הוא יוכל לבוא בטענה לחברת Park&Fly.
אין אנו בודקים את הרכב מבחינה מכנית.
אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל נזק מכל מין וסוג שיגרם לרכב, לרבות גניבה, שריפה או כל נזק פיזי אחר לרכב.
הכניסה לחניון מעניקה זכות חנייה בלבד, במקומות המיועדים לכך ואינה כוללת שרותי שמירה כלשהם, לרבות אי תחולת הוראות חוק השומרים תשכ”ז 1967.
אין בעלי החניון ו/או הנהלת החניון ו/או מפעיל החניון ו/או הבאים מטעמם אחראים לכל חפץ מכל מין וסוג שנמצא ברכב ועל מוסר הרכב להימנע לחלוטין מהשארת חפצים קל וחומר יקרי ערך ברכב בעת מסירתו לדייל
עצם ההתקשרות לשירות על ידי הלקוח תיחשב כהסכמה לכל תנאי התקנון.
ביטולים
במידה והזנתם את פרטי הזמנתכם והחלטתם לבטל.
ביטול שיתבצע מעל יומיים ( 48 שעות לפני מועד מסירת הרכב שנקבע) לפני מועד ההזמנה- ללא חיוב.
ביטול שיתבצע מתחת ל-48 שעות ממועד ההזמנה יחויב בעלות של 100 ₪.
במידה וחזרת הלקוח משתנה בזמן שהייתו בחו”ל חלה עליו חובה לעדכן את בית העסק במועד החזרה החדש באמצעות מוקד השרות הטלפוני בלבד בעת שיחת הודעת השינוי יש לציין שם מלא כפי שהופיע בהזמנה, את מספר ההזמנה, מספר טלפון, מספר רכב וסוג הרכב. חזרה מחו”ל לפני הזמן מסיבת אבל מקרבה ראשונה/ פציעה גופנית אין אנו גובים תשלום נוסף.אך מכל סיבה אחרת יגבה 10% מההפרש הנותר לתשלום.
מדיניות פרטיות
1.1. פרטייך האישיים ו/או מידע אישי ו/או פרטי הזיהוי (להלן: “מידע אישי”) אשר אנו מקבלים ממך בעת ההזמנה, נועדו לצורך רכישת חניה לכתובת הדוא”ל המבוקשת ללא כל טעויות ו/או תקלות שונות אשר יימנעו ממך לקבל את השירות במועד.
1.2. המידע האישי, יישמרו במאגר המידע של האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשל”א – 1981, וייעשה בהם שימוש על פי הוראות סעיף זה ו/או על פי הוראות כל דין.
1.3. החניון עושה מאמצים מסחריים רבים על מנת להגן על שלמות המידע ואבטחת המידע מפני גישה של צדדים שלישיים. איסוף המידע ושמירתו בסודיות נעשים בסביבה מאובטחת- החברה משתמשת בשילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה SSL, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים בכדי להגן על המידע מפני גישה, ו/או שימוש ו/או גילוי לבלתי מורשים בחברה ו/או צדדים שלישיים מכח ההסכם ו/או הדין.
1.4. בנוסף, כפי שפורט בהסכם תנאי השימוש סליקת כרטיסי האשראי של רוכשים דרך האתר מתבצעת באמצעות ספק הסליקה והחברה אינה שומרת פרטי כרטיסי אשראי שנמסרו על ידי משתמשי האתר בשרתיה.
1.5. חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה אשר במסגרתה תידרש למסור פרטים אישיים, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, כגון שמך המלא וכתובת הדוא”ל שלך (להלן:”ההרשמה”). על כן, הינך מצהיר בזאת כי הפרטים אישיים אשר נמסרים לנו במהלך ההרשמה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך.
1.6. אנו רשאים לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס` 40), התשס”ח-2008 (“חוק הספאם”).
1.7 במצב של עיכוב בטיסה הגעה לשדה התעופה לאחר צפי הטיסה שהלקוח התחייב ולאחר השעה 00:00 יחוייב הלקוח באופן מיידי וללא כל התרעה נוספת עבור כל יום נוסף
1.8 במצב של טיסה שתתעכב ותיכנס לשדה התעופה לאחר כניסת שבת / חג יהיה ניתן לשחרר את הרכב להחזר רק לאחר צאת שבת/חג והלקוח יחויב על פי כל יום חניה נוסף בהתאם
1.9 באם החברה או מי מטעמה יאלצו להזמין גרר או שירותי סיוע לרכב תקול/לא מניע/מפונצר או מכל סיבה שהיא שצריך לפנות את הרכב מהחניון יישא הלקוח בעלויות באופן מייידי וללא התראה מוקדמת .
2.0 במידה ויהיו שינויים/עיכובים בטיסות או במועד איסוף הרכב בהלוך והחזרת הרכב בחזור לפי התחייבות הלקוח בנתוני ההזמנה , ייתכנו שינויים ועיכובים מצד החברה ועובדיה באיסוף והחזרת הרכב עקב שינויים בלוז כמקובל על הצדדים .
*חניון Park & Fly אינו אחראי במקרה של גניבת רכב עקב חניה בחניון
וכל רכב מחוייב בפוליסת ביטוח מקיף
*החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תקנון זה, מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי
*הדין החל וסמכות שיפוט הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו ו/או הכרוך בהם, לרבות פרשנותו, הפרתו, אכיפתו ו/או סיומו הנו דיני מדינת ישראל. לבתי המשפט המוסמכים ברמלה תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית לדון בכל סכסוך ו/או שאלה משפטית בקשר עם תקנון זה.
פרטי שירותי החניה
עם הרשמה באתר והזמנת השירות, תוכל ליהנות מתהליך פשוט ונוח להזמנת שירותי חניה, המאפשר לך לקבוע קשר ישיר עם נציג מטעם החברה שידאג לאיסוף ולהחזרת רכבך, וכן לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה.
שירותים ללקוחות פרטיים כוללים:
איסוף הרכב: נציג החברה יגיע לאסוף את רכבך.
חניה מאורגנת: הרכב יוחנה בחניון מסודר ובטוח.
החזרת הרכב: נציג החברה ידאג להחזרת הרכב אליך.
תהליך איסוף הרכב:הזמנת השירות מתבצעת דרך האתר או באמצעות מערכת הווטסאפ של החברה.תקבל הודעת אישור להזמנה לטלפון הנייד.
30 דקות לפני הגעתך, יש לעדכן את צוות התפעול (טלפון או ווטסאפ).
עם הגעתך לנקודת האיסוף בנתב"ג, נציג החברה יאסוף את רכבך ויעבירו לחניון.
הנכם מחוייבים לשלוח לנו צילום כרטיס טיסה חזור שבו מופיע מספר הטיסה על מנת שנוכל לתאם את החזרת הרכב בזמן.
תהליך החזרת הרכב:
לאחר נחיתתך, נציג החברה ייצור עמך קשר לתיאום מועד החזרת הרכב.
לאחר איסוף המזוודות, עדכן את הנציג, אשר יסיע את הרכב לנקודת האיסוף.
תוכל לאסוף את רכבך במועד המתואם.
הערות חשובות:
כל המידע באתר הנוגע לזמני שירות, כולל זמני איסוף והחזרה, הוא בגדר הערכה בלבד ותלוי בגורמים חיצוניים כגון מזג אוויר, עומסי תנועה, הגבלות משטרתיות ועוד. אין לראות בזמנים אלו כהתחייבות רשמית מצד החברה, ועל כן אינך יכול/ה לתבוע בגין אי דיוקים בהערכות – עיכוב של עד 60 דקות נחשב לתקין.